05 October, 2016

❤ SPIRIT ANIMAL: KUMA ❤

 ENGLISH      ESPAÑOL

If I could be a dog, Kuma the Pekingese and Shih tzu mix from Japan would be my ideal choice. She's the epitome of a genuine fashionista and her Instagram feed has more hairstyle inspiration than any beauty tutorial to date. Just look at these precious photos of her many hairdos that I chose to recreate just for fun! However, there's no debating here that Kuma takes the prize.
Make sure to give this enchanting little fruitcake a follow on Instagram!
Don't forget to join Vegetarian Courtesy.

 Twitter ✽ Facebook  Tumblr  

22 comments:

  1. cute photos

    Kuma is actually the name for bear in Japanese. Cute name for a doggie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!
      She's too adorable for words.

      Delete
  2. Hahha! both look very cute and pretty!! x)

    ReplyDelete
  3. Thank you a lot, my dear :D

    OMG, so cuuuute <3

    NEW TIPS POST | Facial Contour: For all Kind of Faces, Tricks and Products to Use.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  4. Me gustan tanto tu versión como la inspiración perruna, tiene mucho estilo Kuma!
    Un beso!

    ReplyDelete
  5. Las fotos que elegiste no podían ser más monas :)
    Siempre me he preguntado como hacen las personas que toman fotos a sus mascotas para que se queden quietas ja ja. Por cierto, no conocía la cuenta de esta perrita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajaja gracias querida Ingrid. :)
      ¡He pensado la misma cosa también! Son bien entrenados, por seguro.

      Delete
  6. This is fantastic!!! I feel like surly Nigel is my spirit animal...at least by instGram dog standards

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Hahah
      Nigel is a cutie!

      Delete
  7. jajajajaja pero que cosita mas hermosa, es toda una monada con sus trenzas, hasta yo me las quiero hacer ♥♥♥♥ c: besos xoxoox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es divina la pequeña! jajaja ^__^

      Delete
  8. ¡Me encanta esa perrita! Se peina incluso mejor que yo que apenas sé hacerme peinados jaja y estás muy linda en los peinados :)
    Y yo, también sería un Shi Tzu si fuera un perro :P ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es mi favorita de Instagram.
      Seríamos gemelas! :D

      Delete
  9. Que chulada me ha encantado tu entrada,me quedo siguiéndote , te invito a mi blog, un super abrazo!!!

    http://estoyentrepaginas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Cristina! Eres muy linda. :)

      Delete
  10. omg you 2 are seriously identical *____* <3

    ReplyDelete
  11. Stop already with this cuteness overload! XD
    ♡ Dulce

    ReplyDelete