27 December, 2016

Going Cruelty Free: 8 ✾ Yendo Sin Crueldad: 8

 ENGLISH        ESPAÑOL

Lipstick Favorites: 2O16

As the last "Going Cruelty Free" post of 2O16, I decided to share my lipstick collection from this year! Here are my four cruelty-free favorites from Too Faced, Wet n Wild, and Lush Cosmetics.
Wet n Wild: "Just Peachy"
Too Faced: "Melted Metallic Violet"
Lush Cosmetics: "It Started With a Kiss"
Too Faced: "Melted Ruby"

image
Remember that new "Going Cruelty-Free" posts will be published twice a month where I share my transition, new cruelty-free discoveries, products, and experience with certain brands. Use the hashtag #SCAdi on Twitter & Instagram to share any questions or products you like. Also tag me (@Nosferadi) on them for a retweet!
Don't forget to join Vegetarian Courtesy!

  Twitter ✽ Facebook  Tumblr ✽ 

16 comments:

  1. Son muy bonitos los labiales te quedan preciosos!

    ReplyDelete
  2. I'd say you look best in Just peachy as it seems the most natural. I prefer women with less colorful lips. Though I will say Melted Ruby looks really darn good too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I usually use Just Peachy for casual events and the colorful ones for more night time events.

      Delete
  3. ¡Sus aretes son lindos!! Me encanta Wet n Wild, no he probado estas marcas pero me gustan estos colores. El que me gusta mas de todos es el ultimo de Too Faced "Melted Ruby", solo con el nombre me hace pensar en los xv de Rubi... jeje XD
    ♡ Dulce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias!! Son de unos indígenas de mi pueblo en México. :)
      Jajajaj como tenía ganas de comprar mi boleto de avión para ir a su fiesta!

      Delete
  4. Todos se te ven hermosos, pero mi favorito fue el primero <3 Te ves muy bonita en las fotos y ese fleco te va genial, Adi :D Besos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias! Me gusta el "look" natural también. :)
      Y gracias por el complemento del fleco! Me lo corte un poquito más de lo que quería. Jajaja

      Delete
  5. Beautiful! My daughters are big fans of Too Faced too x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! They have really good products.

      Delete
  6. you look super beautiful <3 ; w ; <3 loving the bangs
    that metallic violet is so unique and gorgeous colour! wow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you.<33
      The metallic violet reminded me of you! :)

      Delete
  7. Ya te sigo! También estoy comprando sólo productos libres de crueldad desde hace pocos meses y tus recomendaciones me vendrán muy bien <3
    Saludos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Brenda! Ahorita paso por tu blog. :

      Delete