14 March, 2015

Infinity Dreams.

The sweet blogger, Becky, has nominated me for the Infinity Dreams award.

Rules
1. Thank and follow the person who nominated you
2. Give 11 facts about yourself
3. Answer the 11 questions asked to you by your nominator
4. Nominate 11 bloggers and ask them 11 questions

11 Facts About Me
1. I don't have a favorite animal.

2. Chocolate is my weakness.
3. My first musical instrument was the clarinet.
4. The first thing I made on a sewing machine is a reversible tote bag.

5. I shock over 97% of the people who hear me speak perfect spanish.
6. My oldest memory is being 1 & a half. (No joke) :P

7. I dislike Reese's Cups but I love Reese's Puffs cereal.
8. My first animal companions were two turtles.
9. 
I am extremely nice and chatty with others.
10. I don't wear makeup.
11. I hate conflict like no one else on this earth.


Answers to 11 questions
1. What did you dream for when you were a child?
To be a mermaid; dream accomplished.

2. Would you rather be able to read but not write or write but not read?
Read but not write.

3. What is one thing you've always wanted to learn?
The complete history of my old house, besides the fact that it was built in 1923.

4. Have you ever had a diary?
Tons, because I could never finish one.

5. What is the best film you've seen this year so far?
I really can't think of one right now.

6. If you could only choose one food and drink for the rest of your life, what would it be?
Lentils and water. Sounds odd, but that is my favorite!

7. What would your perfect working hours look like? (9-5pm?)
Whenever I want.

8. Who inspires you?
Not many people.

9. What do you like to blog about the most?
Vegetarianism.

1O. Where would you go if you could live in any other country?
México!

11. What is the last song you've listened to?
"Doctor Psiquiatra" by Gloria Trevi (a.k.a my twin ~.o).




Sueños Infinitos.
La linda blogger, Becky, me ha nominado para el premio Sueños Infinitos.

Reglas:
1. Dale gracias y sigue la persona que te nomino.
2. Da 11 verdades sobre ti.
3. Responde las 11 preguntas que te pregunta el nominador.
4. Nomina 11 bloggers y pregúntales 11 preguntas.

11 Cosas Sobre Mi
1. No tengo animal favorito.
2. Chocolate es mi debilidad.
3. Mi primer instrumento musical fue un clarinete.
4. La primera cosa que construí en una maquina de coser fue una bolsa reversible.
5. Sorprendo más del 97% de personas cuando hablo español perfecto.
6. Mi memoria más vieja es de yo al año y medio. (No estoy bromeando) :P
7. No me gustan los Reese's Cups pero amo al Reese's Puffs cereal.
8. Mis primer compañeros de animales eran dos tortugas.
9. Soy muy agradable y hablo mucho con los demás.
1O. No uso maquillaje.
11. Odio el conflicto como nadie en esta tierra.

Respuestas a las 11 preguntas
1. ¿De que soñabas hacer cuando eras niña?
Una sirena; sueño cumplido.

2. ¿Preferías leer pero no escribir, o escribir pero no leer?
Leer pero no escribir.

3. ¿Que es una cosa que siempre quisiste aprender?
La historia sobre mi casa vieja, además de saber que fue construida en 1923.

4. ¿Has tenido un diario?
Muchos, porque nunca pude acabar uno.

5. ¿Cual es la película mejor que has mirado este año?
No pudiera adivinar una.

6. ¿Si pudieras escoger solo una comida y una bebida para comer toda tu vida, que serían?
Lentejas y agua. Se oye raro, ¡pero es mi favorito!

7. ¿Cómo se mirarían tus horas perfectas de trabajo? (¿9-5pm?)
Cuando yo quiera.

8. ¿Quién te inspira?
No mucha gente.

9. ¿De qué te gusta bloguear más?
Vegetarianismo.

1O. ¿Dónde irías si pudieras vivir en cualquier país?
¡México!

11. ¿Cuál es la última canción que escuchaste?
"¡Doctor Psiquiatra" por Gloria Trevi (a.k.a mi gemela ~.o).


Twitter  Google+ ✽ Tumblr  Pinterest ✽ Instagram

18 comments:

  1. It's great to learn more about you.

    ReplyDelete
  2. Oooh no.3 de cosas sobre ti, yo tambien tocaba clarinete! Gracias por compartir. :]
    ♡ Dulce

    ReplyDelete
  3. Oh, you are so nice, pretty mermaid! It's amazing story about you C:

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. This is so cute~ I think the history of your house is a really cool things to learn! I've never really thought about that before *u*
    ~Kiyomi from kokorosasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Kiyomi! :)
      It's always been a very interesting subject for me.

      Delete
  5. Genial poder conocerte un poco más. Cierto que te pareces mucho a Gloria!

    Mil besos! xx
    www.brunetteambition.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Y hay, come se me ponen rojos los cachetes. >< jajaja Gracias.<3

      Delete
  6. ¡Hola guapa! enhorabuena por el premio :)
    Gracias por pasarte por mi blog, es una bonita coincidencia que adores como yo los cachorros pug y que hayamos nacido el mismo día! :) Me quedo por aquí! Un besito!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias. :))
      Jajaja ala mejor el pug es solo perfecto para las del 7 de Octubre. x)

      Delete
  7. buenas respuestas :D saludos

    www.airesinfinitos.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, Ire. :)
      Que pases bien tu día.<3

      Delete
  8. Me ha encantado conocerte un poco mas. a mi también me encanta el chocolate pero odio las lentejas... y como es tu casa? ohhh que antigua y me encantan las casas antiguas :) Besicos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Paqui. Jajaja a mi me fascinan las lentejas desde que era chiquita. :9
      Mi casa tiene mucha historia; asta encontramos cosas en las paredes. o.o

      Delete
  9. Love this, great blog! Cat sock post upcoming? - Henry@vegankicks

    ReplyDelete

Leave a comment + Join the blog!